niedziela, 24 kwietnia 2011

wąsata ałtfit.

obiecywany wąsaty ałtfit ;). zdjęcia typowo z powrotu ze spaceru, nie lubię ubierać się na pokaz tylko do zrobienia zdjęć, trochę to żenujące. no ale wracając do tego co mam na sobie:


koszulka biała z motywem wąsów już była, ale ja ją tak uwielbiam, ze nie mogę się często powstrzymać by jej nie założyć ;)

bonus w postaci zdjęcia z koszem na psie odchody,
I TUTAJ APEL, WEŹCIE KURWA SPRZĄTAJCIE PO SWOICH PSACH, A JAK SIĘ WAM NIE CHCE KUPCIE SOBIE KOTA ON SRA DO KUWETY! dziękuje.

kardigan czarno szary z new look, kupiony oczywiście w SH <3 kocham!


torba, ekologiczna. nie wiem czy wspominałam ale mam obsesję na punkcie toreb ekologicznych, mam ich chyba z 5, najróżniejszych, ta jak widać DIY, ale będzie podobna do dostanie ode mnie w niedługim czasie, tylko znacznie bardziej dopracowana ;)

bizur, wąsy były, R2D2 z lego, ukradziony bratu mojego chłopaka, ponieważ kocham gwiezdne wojny równie bardzo jak jednorożce, ARTUDITU jest moim idolem, będzie koszulka z nim do zgarnięcia :D mamy tu jeszcze pierścionek w kształcie białego aparatu z NY za 19.95, ładnie wygląda, ale strasznie barwi palce na zielono ;/. a i zapomniałabym o nerdach, bardzo stary, chyba jakiś element z tych długopisów za 4 złote z piórami, oderwałam, zrobiłam dziurkę i jest !



legginsy, najzwyklejsze morska zieleń ze 9.90 z jakiegoś chamskiego taniego sklepu ;P


pozdrawiam, mokrego!

24 komentarze:

Jagoda B. pisze...

a taki mały warkoczyk ; D
ale świetne wąąąąsy <3

Marta Miklewska pisze...

torby eko zawsze spoko! :)

dream pisze...

Ale ślicznie wyglądasz :P
Rewelacja!
Dodaję do obserwatorów i zapraszam do mnie.

Ankyls pisze...

podoba mi się ta banalna eko torba :)

bodyofwater pisze...

bardzo przyjemnie się patrzy :)

paula205 pisze...

On nie był taki sam,bo były w takich opakowaniach i jeszcze w innych .inna konsystencja itd.
zupełnie inne

sweetheart pisze...

torba, lubięęę takie <3 aż Ci jej zazdroszczę!
dodatki, to co masz na szyi, jest totalnie boskie ;d te okularki, kochane są.

running devil pisze...

strona zacznie funkcjonować od maja ale gdybyś była zainteresowana kilkoma zdjęciami rodzajów bransoletek to śmiało pisz do mnie na maila ;)

a wąsy masz przecudowne :D!

Tuupak. pisze...

świetnie wyglądasz ;*
dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

unusual flower :) pisze...

Uwielbiam , uwielbiam ,uwielbiam ! Kardigan , bluzka , torba świetne ;D

Helena pisze...

You need shoes? MOI AUSSIS! Się uśmiałam,to chyba winno być moje wielce nadęte motto szafiarskie. Zestaw fajny,niemniej dla kogoś tak ślepego(a w tym momencie w dodatku korzystającego z netbooka)wielkość zdjęć nie do przejścia,zbyt małe.
Pozdrawiam,zapowiadasz się ciekawie młoda damo!

szavka pisze...

wasy!! ja bym te wasy chciala :)

buzka z Niemiec
xoxo

dogaas pisze...

Wiem, że psuje to całe zdjęcie, ale nic na to nie poradzę,głównie ze względu na to, że w moim aparacie nie działa połowa przycisków.

stygmatyk pisze...

strój raczej mnie nie pogrubia tylko pokazuje jaką mam figurę a co do butów to jestem na etapie poszukiwań a jak na razie to stawiam na wygodę.

Pozdrawiam

Unknown pisze...

Wąsy świetne :)

soapy pisze...

fajny nagłówek :* <333

misesnobody pisze...

bardzo fajnie wyglądasz :)

Talia pisze...

Uwielbiam takie proste białe tuniki ;)
Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga. Miłego dnia ;)

Justine pisze...

Cześć! Prowadzę badanie dotyczące społeczności Szafiarek i byłabym ogromnie wdzięczna gdybyś mogła odpowiedzieć na kilka pytań zawartych w mojej ankiecie :)

https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=pl&formkey=dE45eTl1QUZ4eTNGSGxFcUlHMS1Ub1E6MQ#gid=0

Pozdrawiam! Justyna z http://howimetcharles.blogspot.com/

Silesia Street Look pisze...

Kiedy kolejny post, czekam :D

Marta Miklewska pisze...

wygralas Sunshine Award :D sprawdz koniecznie :) http://martamiklewska.blogspot.com/2011/05/sunshine-award.html

Marta Miklewska pisze...

gdzie nowe posty?? :(

Amanda Maria pisze...

świetne wąsy:):)

pozdrawiam
http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

Ankyls pisze...

moje:O ja mam takie naturalne xd