środa, 6 kwietnia 2011

dobrotliwe misie i katana z levisa

obiecywana stylizacja :) mogłabym być żywą reklamą SH w którym zawsze kupuję, oprócz torby i butów wszystko co widoczne na zdjęciach jest z SH!
największym zaskoczeniem dla mnie była ta kurteczką/katana, levis za 15 złotych?!
od razu jak ją przemierzyłam to się w niej zakochałam :D,
kolejna rzecz która już stała się moją ulubioną to spodnie, w kolorze bardzo jasnego beżu, z łatkami, ponieważ są to spodnie do jazdy konnej (tak dokładnie dobrze przeczytaliście), nie mogłam się oprzeć, są cudowne z bardzo miłego w dotyku materiału i mają naprawdę fajny kolor, dobrze się noszą, tylko ubieranie i ściąganie ich zajmuje mi jakieś dobre piętnaście minut :P
została nam jeszcze koszulka z dobrotliwym misiem, jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa na VHS'ach, śliczna biała koszulka z niebieskim misiem :D
co do torby wahałam się czy ją kupić, ale w końcu uległam, stwierdziłam że pikowana karmelowa z motywem kwiatowy będzie jak znalazł na wiosnę :)

katana levis - sh !
koszulka z dobrotliwym ;) - sh!
leginsy nude z łatkami - sh!
torba w kwiatuszki - hause
butki - nie pamiętam

piękne tło osiedlowych zgliszczy po zimie ;P

no i moja piękna torba na wiosenną nutę!


i koszulka z dobrotliwym ;D


i jak wam się podoba dzisiejsza stylizacja?

6 komentarzy:

Ankyls pisze...

bluzę:) na allegro;)

Anonimowy pisze...

chyba kawał udźca :D :P

Silesia Street Look pisze...

Świetny blog i świetnie go prowadzisz :) Zapraszamy Ślązaczkę na nasz blog :D

Jagoda B. pisze...

swietnie wygladasz i... ODDAJ TORBE ! BOZE, KOCHAAM JĄ <3
a sukienka jest okropna, ale jutro juz ją oddaje, a dzis kupiłam nową, wiec jestem juz zadowolona : DDDDD

Marta Miklewska pisze...

ponoc tak :)

Silesia Street Look pisze...

Jest dobrze :D
Sam posiadam jeansową kurtkę,tylko koloru czarnego ; )

Pozdrawiam, Wiz