sobota, 23 kwietnia 2011

mes inspirations

chciałabym trochę przybliżyć wam pomysł na mój projekt ponieważ mam zamiar tworzyć ubrania i dodatki, chcę się w jakiś sposób wypromować, rzeczy byłyby dostępny tylko i wyłącznie w pojedynczych egzemplarzach robionych specjalnie dla danej osoby pod jej wymiary. dlatego chciałabym na początek zapytać was czy nie chcielibyście po promować mnie w waszym mieście, wśród swoich znajomych, wszystkie rzeczy byłyby dostępne za darmo ( zwrócilibyście mi tylko za koszt przesyłki) jak wam się podoba ten pomysł?


czekam na wasze opinie i komentarze, a poniżej inspiracje :)

























7 komentarzy:

unusual flower :) pisze...

ach świetne , inspirujące !
uwielbiam ; ))

Marta Miklewska pisze...

pochwalisz sie czyms juz?? :) czyms wlasnym?? :D

Marta Miklewska pisze...

swietna opcja wiec czekam :D

lukier_w_kostkach pisze...

jestem jak najbardziej za! tworzenie czegoś własnego i dzielenie sie tym to najlepsze co można zrobić dla 'uwolnienia własnego ja'

powodzenia! :)

rzys pisze...

jeśli będę mógł cos nosisc też :D to oczywiście :D

Anonimowy pisze...

świetny set!

Anonimowy pisze...

świetne inspiracje :)