niedziela, 20 marca 2011

inspiracje prosto z lookbook'a

spodnie, dokładnie takich szukam, w kolorze ciemnego brzoskwiniowego pastelu z podwyższonym stanem.

bardzo urzekła mnie ta kurta dżinsowa, nigdy nie byłam do tego typu katan przekonana, ale na taka lub nawet krótszą bym się skusiła, chyba wybiorę się na zakupy w poniedziałek.

zakochałam się w tej torbie! normalnie popatrzyła się na mnie z tego zdjęcia i powiedziała do mnie "mamo.."

cudo! czy muszę coś mówić więcej?

tu podoba mi się cała stylizacja, biała tunika w połączeniu z tym czarnym futerkiem, rajstopami i tymi nieziemskimi butami.. po prostu oh.

na chwilę obecną mam tyle do przekazania dla was.. jeśli mi coś wpadnie w oko to na pewno się z wami podzielę tym ;) przepraszam w góry za brak moich stylizacji, niestety czekam na aparat, jak tylko odzyskam zasypie was mnóstwo stylizacji! czekam też na wiosnę, bo szczerze powiedziawszy mam dość tej zimy która zawitała do kato. nie wyobrażam sobie jutro iść do pracy na 8 godzin, jeszcze będę musiała być na zewnątrz. załamie się! zamawiam na jutro +10 stopni !

6 komentarzy:

Unknown pisze...

ja wole napisy :) dodajemy :>?

agg pisze...

ja ostatnio właśnie widziałam kamizelkę w takim kolorze jak ta dżinsowa kurtka, ale niestety miała niezłą cenę :(

unusual flower :) pisze...

świetne ! ; >>

agg pisze...

ja też poszukam w sh ;) jezuu przeraża mnie to moja lista tego co mam znaleźć w sh ciągnie rośnie, ale brak czau na chodzenie po nich :(

k. pisze...

podobne spodnie są w new looku

Marta Miklewska pisze...

te buty na samym dole to od jeffrey campbell sa bardzo popularne u mnie tzn tu w Szwecji :) szal pal :)

a te spodnie brzoskwiniowo pastelowe wygrywaja wszystko ;)