czwartek, 20 września 2012

jason wu resort 2013


PL: oglądając ostatnio przegląd pokazów mody na sezon wiosna/lato 2013 na fashion.tv z nowego yorku natknęłam się na tego projektanta:
jason wu, bardzo uwiódł mnie swoimi projektami!
co ciekawe zauważyłam pewną tendencję, że teraz projektanci azjatyckiego pochodzenia zaczynają być coraz bardziej wpływowi...

wybrałam dla was kilka projektów które mnie osobiście inspirują i zachwycają szczególnie połączeniem różnorodnych tkanin.

ah ta koronka i skóra!





wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony http://www.jasonwustudio.com/

3 komentarze:

It's So Easy pisze...

piękne stroje! tak samo jak Ty - jestem pod dużym wrażeniem, coś wspaniałego :) chyba wszystko mi się podoba

marysia-k pisze...

Świetny styl!

CurlyFashion pisze...

niektóre zestawienia naprawdę fajne i nietypowe...