wtorek, 12 czerwca 2012

znów te kwiaty, czyli interpretacji spodni ciąg dalszy








pewnie część z was pomyśli, przecież te spodnie już były!
ale ja tak je uwielbiam, że nie schodzą z moich nóg, są tak wygodne i pasują do wielu stylizacji, i tych bardziej eleganckich lub takich jak ta, niby szpileczki z ostrym czubkiem w miętowym kolorze o dość eleganckiej formie, niby transparentna koszula, a do tego bluza?! ależ tak! oto cała ja, niecodzienne połączenia to dla mnie codzienność :D

co mam  na sobie?
transparentna tunika - sh
bluza - topshop
spodnie - stradivarius
buty - H&M


zdjęcia by martoszka, na spotkaniu ślaskich bloggerek :)

13 komentarzy:

Fashiontainment pisze...

świetne spodnie i rewelacyjna kurtka!!!

Kalina pisze...

a mnie się twoje spodnie w kwiaty bardzo podobają i Ci ich trochę zazdroszczę nawet ;P (może sama jakieś kupie na wyprzedażach ;p) a moje uwielbienie do tych spodnie sięga takiego stopnia, że spokojnie możesz nam tu zaprezentować jeszcze 10 zestawów z nimi ;) pomysłów na stylizacje nigdy za dużo ;)

In blue jeans pisze...

Eeej, te spodnie już były! Nie rozumiem jak na blogu można pokazywać po raz drugi tę samą rzecz!
Te spodnie tak cholernie mi się podobają, że mogłabym je oglądać tutaj w każdym nowym poście. Bardzo fajnie zestawiłaś ten kwiatowy motyw ze sportową bluzą - niecodziennie i świetnie! :)

Evi Weeg pisze...

spodnie świetnie się zgrały z butami, podoba Mi się :)

http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

Unknown pisze...

Fantastyczne spodnie i fantastycznie
wyglądasz :) Super :)

Martoszka pisze...

no nie powiem, zdjęcia są cudowne ! :>

nie no uwiebiam twoje buty *.*

kadik babik pisze...

Jakie Ty masz fantastyczne spodnie!



Zostaw u mnie adres maila w konkursie na 100$ do Sheinside ♡

szaroscgwiazd pisze...

uwielbiam Twoją bejsbolówkę! <3

Callista fashion pisze...

Też tak mam że jak mi się coś spodoba to chodzę do znudzenia :)
Wyglądałaś ślicznie na spotkaniu! ;*

Nancy Irving pisze...

Zestaw znany, na żywo jeszcze ciekawszy:) podoba mi się frywolność z jaka łączysz kolory! to niesamowite, że masz ich na sobie tyle i całość daje taki spójny wygląd. Te buty sa przecudowne, nigdy nie widziałam ich w H&M pewnie spryciaro od razu odłożyłaś wszystkie takie smaczki dla siebie:) pozdrawiam ciepło

Adrianna pisze...

Buty i spodnie - piękne !

Monia pisze...

swietne spodnie ;]

maddelein pisze...

Kwiatów nigdy za wiele ;) Mi osobiście najbardziej podobają się buty.

Na moim blogu pojawiła się nowa stylizacja. Mam nadzieję, że wpadniesz i rzucisz na nią okem.
stylemadd.blogspot.com

Pozdrawiam, Maddelein.